Witamy, zaloguj się
Szanowni Klienci,
Pragniemy przypomnieć o prawidłowym postepowaniu reklamacyjnym, dotyczącym usług kurierskich.
Do obowiązku Klienta należy dokładne sprawdzenie stanu otrzymanej przesyłki.
W razie zauważenia jakichkolwiek nieprawidłowości (np. otrzymania uszkodzonej lub otwartej paczki od kuriera, otrzymania niepełnej ilości paczek, itp.) należy:
- spisać protokół uszkodzenia paczki, braku paczki lub kilku paczek - w obecności kuriera
lub
- zgłosić przez CALL CENTER firmy kurierskiej problem z otrzymaną przesyłką (do 1 godziny od otrzymania przesyłki)
W przypadku niewykonania jednej z powyższych czynności, dochodzenie roszczeń w stosunku do firmy kurierskiej jest nie możliwe, a firma Tora-Zajdel II Sp. z o.o. nie może ponosić odpowiedzialności w takiej sytuacji.
W związku z powyższym, prosimy o dokładne sprawdzenie stanu i ilości otrzymanych paczek i szybkie wykonanie działań reklamacyjnych, w przypadku zauważenia nieprawidłowości.
Zalecamy także wykonanie zdjęć uszkodzonych paczek oraz ewentualne zabezpieczenie materiałów jako dowód do składanej reklamacji.