Szukaj

Kategorie

Witamy, zaloguj się

Szanowni Klienci,

Pragniemy przypomnieć o prawidłowym postepowaniu reklamacyjnym, dotyczącym usług kurierskich.

 

Do obowiązku Klienta należy dokładne sprawdzenie stanu otrzymanej przesyłki.

 

 

W razie zauważenia jakichkolwiek nieprawidłowości (np. otrzymania uszkodzonej lub otwartej paczki od kurieraotrzymania niepełnej ilości paczek, itp.) należy:

 

- spisać protokół uszkodzenia paczki, braku paczki lub kilku paczek - w obecności kuriera

 

lub

 

- zgłosić przez CALL CENTER firmy kurierskiej problem z otrzymaną przesyłką (do 1 godziny od otrzymania przesyłki)

 

 

W przypadku niewykonania jednej z powyższych czynności, dochodzenie roszczeń w stosunku do firmy kurierskiej jest nie możliwe, a firma Tora-Zajdel II Sp. z o.o. nie może ponosić odpowiedzialności w takiej sytuacji.

 

W związku z powyższym, prosimy o dokładne sprawdzenie stanu i ilości otrzymanych paczek i szybkie wykonanie działań reklamacyjnych, w przypadku zauważenia nieprawidłowości.

 

Zalecamy także wykonanie zdjęć uszkodzonych paczek oraz ewentualne zabezpieczenie materiałów jako dowód do składanej reklamacji.


Koszyk  

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Suma 0,00 zł

Zamów